سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفاظ سازی ایمن سازی ساختمان نرده فروشی 4

نظر

حفاظ آکاردئونی

استفاده از حفاظ آهنی درب آپارتمان جهت جلوگیری از سرقت بسیار رایج است. ساختمان هایی که از حفاظ پنجره آهنی، حفاظ نرده ای و حفاظ درب آپارتمان استفاده می کنند با دزدی و سرقت روبرو نمی شوند. حفظ مال در نبود ساکنین با کمک سازه های امنیتی، شرط عقل است. هیچکس نمی خواهد دسترنج یک عمر خود را با سهل انگاری در معرض خطر قرار دهد. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی یکی از پرطرفدارترین سازه های امنیتی بر روی درب ورودی است. این حفاظ بدون اینکه لطمه ای به نمای بیرونی یا دکوراسیون فضای داخل بزند، امنیت قابل قبولی را ایجاد می کند. نمونه هایی از حفاظ آکاردئونی را در ورودی اماکن تجاری و اداری نیز می بینید. پارکینگ ساختمان های مسکونی، حفاظ پنجره دوجداره و حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی ریسک سرقت را کاهش می دهند.

منظور از گل در حفاظ آکاردئونی، تعداد مشبک های استفاده شده در این مدل دربهای ضدسرقت است. در آکاردئونی استاندارد بین 3 تا 5 گل دارد. هر چه تعداد ردیفها و گلهای درب اکاردئونی بیشتر باشد، ضریب امنیت آن بیشتر است. درب اکاردئونی 5 گل دوجداره به قدری ایمن است که برای باز کردن آن باید از دستگاه سنگ فرز استفاده کرد و حتی توسط سارقان حرفه ای نیز باز نمی شود! برای افزایش امنیت ساختمان خود، شما می توانید از میان طرحها و مدلهای درب آکاردیونی، مدل و طرح حفاظ آکاردئونی دلخواه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت برای ساختمان است که روی در ورودی واحد و یا به عنوان درب پارکینگ نصب می شود. تسمه های فلزی روی حفاظ به وسیله پیم های فلزی به هم وصل شده و در قاب اصلی درب آکاردئونی جای می گیرد. این حفاظ به صورت ریلی در محل نصب حرکت می کند و برخلاف دیگر انواع حفاظ های ضد سرقت قابلیت جمع شدن روی یک چارچوب یا قاب آهنی را دارد. انواع حفاظ های آکاردئونی از نوع تاشو هستند. موقعی که نیاز به استفاده از آن نباشد حفاظ به صورت بسیار کم حجم در می آید. انواع ساده، طرح دار حفاظ آکاردئونی هم تولید شده که به سفارش مشتری در محل نصب می شود.

انواع مختلف درب آکاردئون برخلاف ظاهر مشبکی که آنها را چندان محکم و قوی نشان نمی دهد، از اسطحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین برای اتصال بخش های مختلف این حفاظ ها از پرچ هایی استفاده شده که جدا شدن آنها غیر ممکن می باشد. بهترین نوع درب آکاردئونی چه نوعی است؟ از نظر امنیت و زیبایی، درب اکادئونی طرح دو جداره پنج لوزی سفارشی می باشد که در زیر به شرح و بررسی ویژگی های آن می پردازیم. حفاظ آکاردونی دارای چهارچوبی از جنس آهن به شکل پروفیل به صورت افقی، عمودی و مورب ساخته شده که در بالای درب یک ریل فلزی نصب می شود همچنین این حفاظ یک بخش داشته که وزن درب را تحمل و در قسمت پایین آن نیز ریلی وجود دارد کاربرد ریل های پایینی و بالایی باز و بسته شدن درب می باشد برای ایجاد امنیت نیز از قفل های توکار و روکار استفاده می شود.

کاربرد حفاظ آکارئونی

 

حفاظ صنعت بزرگترین و معتبرترین مجموعه تولید کننده حفاظ

نرده های فلزی روی دیوار حفاظ شاخ گوزنی

خرید انواع حفاظ پنجره ساده و فرفورژه

درب آکاردئونی یا حفا‌ظ درب آپارتمان

قیمت بهترین و ایمن ترین حفاظ

قیمت حفاظ سرنیزه آهنی

درب حیاط آهنی یا به عبارتی ساده تر درب پارکینگ ساختمان

حفاظ های نسل جدید بهترین حفاظ

حفاظ شاخ گوزنی نوعی حفاظ از جنس فلز مقاوم است

نصب حفاظ نرده پنجره شیک

درب آکاردئونی، با قفل های کتابی

نرده حفاظ دیوار

چه شناختی از حفاظ سرنیزه ای دارید؟

درب ورودی حیاط

گروه صنعتی رعد جوش آهن سازه

حفاظ شاخ گوزنی با الهام از شاخ گوزن

انواع حفاظ های پنجره، حفاظ های آهنی فرفورژه

درب های آکاردئونی دارای چهارچوبی از جنس آهن می باشد

نصب حفاظ روی دیوار حیاط می توان ارتفاع دیوار را افزایش داد

کرکره برقی چیست

جک برقی درب پارکینگ

دزدگیر منزل و اماکن یا سیستم اعلان

راهبند پارکینگ خودرویی

درب ورودی ویلایی حیاط

گروه فنی فلز سازه

حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط چیست

قیمت حفاظ پنجره چقدر است

شاکله اصلی درب آکاردئونی روی در آپارتمان

حفاظ روی دیوار و انتخاب بهترین نرده دیوار

سرنیزه حفاظ یا حفاظ ساده نیزه خم چیست

درب فلزی حیاط ساده و زیبا

 

انواع نرده های حفاظتی و کرکره ای برای ایجاد امنیت ساختمان و اماکن طراحی شده که برخی پیچیده و برخی ساختار ساده تری دارند. یکی از راههای بالاتر بردن امنیت نصب حفاظ کرکره برقی و حفاظ های ضد سرقت است.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام شرکت آهن سازه، همانگونه که از قدیم مرسوم بوده و تجربه نشان داده حفاظ های سنتی و سپس نسل جدیدتر آنها می توانند بعنوان یک حفاظ کارآمد و ضد سرقت برای انواع کاربری ها نصب شوند.

کرکره برقی

استفاده از درب کرکره برقی چرا اینقدر متداول شده است؟ پارکینگ یا مغازه شما به هر شکل و در هر ابعادی که باشد دارای یک درب است که ورود و خروج از آن را تسهیل می‌کند. با پیشرفت قدرت طراحی صنعتی و افزایش تنوع در مدل‌های درب، درب کرکره‌ برقی به یکی از متداول‌ترین انواع درب‌های امروزی تبدیل شده است. عوامل زیادی هستند که در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند که می شود به نوع تیغه، اندازه کرکره، ابعاد کرکره، جنس تیغه و هزینه نصب کرکره برقی و ... اشاره کرد.