سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حفاظ سازی ایمن سازی ساختمان نرده فروشی

نظر

آهنگری آهن سازه در بازار آهن شادآباد با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 1200 پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه ساخت و نصب انواع حفاظ نرده آهنی برای روی دیوار : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، سر نیزه حفاظ تولید کننده بهترین حفاظ روی دیوار و همچنین نرده حفاظ ساده و فرفورژه برای پنجره و حفاظ درب آکاردئونی کشویی ... با کادری مجرب و بهترین متریال روز دنیا فعالیت دارد . تولید و صادرکننده بیش از 100 مدل نرده حفاظ ساده و فرفورژه مدرن زیبا جهت پنجره و درب منزل و حیاط , باغ , ویلا , مجتمع مسکونی , کارخانه و ...

حفاظ شاخ گوزنی

امروزه برای امنیت در منازل و مکان های تجاری از سیستم‌ هایی مانند فنسهای الکتریکی ، قفل‌های الکترونیکی ، دوربین‌های مداربسته ، انواع حفاظ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی fence shield Deer Horn ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته‌ای ، حفاظ آبشاری ، حفاظ نیزار، حفاظ بوته خاری طرح حفاظ شاخ گوزنی و … استفاده می‌شود. توصیه می‌شود جهت افزایش امنیت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامه‌های خود داشته باشید.
حفاظ شاخ گوزنی  با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ ها شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند . که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .

 

حفاظ پنجره

یکی دیگر از راه های محافظت از ساختمان، استفاده از حفاظ پنجره  fence shield window می باشد.
در سال های اخیر دزدان برای ورود به ساختمان از طریق پنجره بسیار آسان شده است. به همین دلیل یکی از بهترین راه ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد . حفاظ پنجره ساختمان علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از ورود غیر قانونی می شود، موجب زیبایی ساختمان شما خواهد شد .

 

درب آکاردئونی

مرکز فروش حفاظ آکاردئونی    و انواع نرده حفاظ ساختمان در بازار آهن تهران است .

 

حفاظ درب آکاردئونی کشویی به جهت امنیت برای روی درب آپارتمان بصورت کشویی بهترین و امن ترین حفاظ منزل است که بصورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود و فضا را اشغال نمیکند . حفاظ درب آپارتمان از متریال های متفاوتی در دو نوع داخلی و خارجی ساخته می‌شود. شما میتوانید برحسب نیازتان با ما تماس بگیرید و سفارش دهید .

 

 

صنایع فلزی آهن سازه

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ پنجره

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی

حفاظ روی دیوار

حفاظ سرنیزه ای

خرید لوله داربست

قیمت نصب کرکره برقی

قیمت نصب جک درب پارکینگ

قیمت درب حیاط ویلایی آهنی

اسکافلد داربست

جک سقفی

قالب بتنی فلزی ساختمان

شیرآلات ساختمان

راهبند خودرویی

دزدگیر آپارتمان و اماکن

نرده حفاظ آهن سازه

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

قیمت حفاظ پنجره | نرده پنجره آهنی | نصب حفاظ فرفورژه پنجره

قیمت درب آکاردئونی فلزی

حفاظ روی دیوار حیاط

قیمت حفاظ سرنیزه ای | ساخت حفاظ سرنیزه ای | انواع نرده سرنیزه ای

درب حیاط ویلا فلزی

کرکره برقی

جک درب برقی

دزدگیر اماکن

راهبند برقی

آهن حفاظ : نرده آهنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ پنجره

قیمت درب آکاردئونی

قیمت حفاظ روی دیوار

قیمت حفاظ سرنیزه ای آبشاری

قیمت درب حیاط ساده و شیک

کرکره برقی

جک برقی

راهبند برقی

دزدگیر اماکن

ایمن سازه تولید حفاظ

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

ساخت حفاظ پنجره

قیمت حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان

بهترین حفاظ روی دیوار

قیمت حفاظ سرنیزه ای

خرید و فروش لوله داربست

درب حیاط و درب پارکینگ

 

همینطور که می دانیم خرید حفاظ و نرده آهنی همانند خرید لباس یا وسایل مصرفی نیست که قابل تعویض باشد. پس باید نرده حفاظی را برای روی دیوار خانه خودمان انتخاب کنیم که از خرید آن پشیمان نشویم. و یک بار برای همیشه برای امنیت خود و ساختمان خود هزینه کنیم.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ایمن صنعت، حفاظ شاخ گوزنی (deer wall spikes) یکی از خوش قیمت ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد که از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود. این نوع حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هاست که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. این نرده علاوه بر این که تعداد زیادی نقطه های تیز در دیوار شما ایجاد می کند و نسبت به روش های دیگر قیمت مناسبی دارد، از لحاظ زیبایی جلوه خوبی به ساختمان می دهد و از این رو انتخاب اکثر معماران برای ساختمان ها شده است. حفاظ شاخ گوزنی امروزه از محبوبت و استقبال عموم بالایی در بین سایر حفاظ دیوار  برخوردار است . به همین دلیل در این بخش از متن سعی کردیم به طور کامل مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات مفیدی در مورد آن را در اختیار شما قرار دهیم . در ادامه نیز به طور کلی به طور کلی به مزیت استفاده از این نوع حفاظ اشاره شده است . به نابه دلایل مختلف بسیاری از ساختمانها نیاز به حفاظ هستند  و در بازار می توان انواع مختلفی از حفاظ ها را مشاهده کرد که هر کدام از آنها مزیت و معایب خاصی دارد. در ابتدای سال 1385 این نوع نرده ها به عنوان یک ایده ی جالب برای حفاظت از ساختمانها در نظر گرفته شد و در همان سال های اولیه نیز توجه کافی را به سمت خود جلب کرد. امروزه می توان در بسیاری از ویلاها و البته ساختمان ها حضور پررنگ آنها را مشاهده کرد.